Author Topic: What do you drinketh?  (Read 44121 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #180 on: December 06, 2008, 03:05:20 PM »
hahaha dang the name is fitting

Offline small town king

  • THE OG of OG's for EECMM
  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 335
  • Car Appeal: +13/-4
  • Gender: Male
  • sponsored by employment and built by me
    • EECMM NIGGAZ
Re: What do you drinketh?
« Reply #181 on: December 06, 2008, 10:42:38 PM »
I drink straight gasoline.
Get's you crunk nasty.


Everydaaay of my lifeeee. I don't give a SHIT!




still the fastest n/a 3 in Michigan :wink:

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #182 on: December 07, 2008, 08:05:26 PM »
we should have like themed nites each nite. like bl and vodka one nite then the next rum and miller then idk

Offline small town king

  • THE OG of OG's for EECMM
  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 335
  • Car Appeal: +13/-4
  • Gender: Male
  • sponsored by employment and built by me
    • EECMM NIGGAZ
Re: What do you drinketh?
« Reply #183 on: December 09, 2008, 01:01:04 AM »
If it wasn't brewed in Milwaukee, I won't drink it  :P


still the fastest n/a 3 in Michigan :wink:

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #184 on: December 10, 2008, 07:46:31 PM »
if it dont have horns it aint a steer..  ^^^

Offline small town king

  • THE OG of OG's for EECMM
  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 335
  • Car Appeal: +13/-4
  • Gender: Male
  • sponsored by employment and built by me
    • EECMM NIGGAZ
Re: What do you drinketh?
« Reply #185 on: December 11, 2008, 07:24:08 PM »
if it dont have horns it aint a steer..  ^^^

Or a car or train or truck?

I don't get it?


still the fastest n/a 3 in Michigan :wink:

Offline Babyface

  • 2010 EECMMM 3rd place!
  • Team Mazda Driver
  • *****
  • Posts: 979
  • Car Appeal: +48/-3
  • Gender: Male
    • http://www.facebook.com/babyface13
  • Real Name: Jon Johnson
Re: What do you drinketh?
« Reply #186 on: December 12, 2008, 12:11:33 AM »
Its hard to find here but i know up in that part of the country where we will be you can always find some good ole Pabst Blue Ribbon. Thats a good beer for me PBR   FTW!!!
I wanna be a millionare so freekin bad!

Cobb-SRI, STS, AP, FMIC \ Street Unit MM \ CPE-TBE, Center gauge pod with Glowshift gauges \  H&R Springs \ Hotchkis F&R sways \  Fiber Images CF hood \ Tenzo DC5 18x8

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #187 on: December 12, 2008, 09:03:41 AM »
Its hard to find here but i know up in that part of the country where we will be you can always find some good ole Pabst Blue Ribbon. Thats a good beer for me PBR   FTW!!!

the first time i ever drank that shit i got an underage, never drank it since then haha.

Offline ZOOM 3

  • SBB
  • Coordinator
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 1423
  • Car Appeal: +18/-5
  • Gender: Male
  • I'm a fate worse than death
    • brandon.byerts
Re: What do you drinketh?
« Reply #188 on: December 12, 2008, 11:41:08 PM »
^ anything you haven't drank?  :P

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #189 on: December 13, 2008, 08:55:00 PM »
i called u gay bob

Offline ZOOM 3

  • SBB
  • Coordinator
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 1423
  • Car Appeal: +18/-5
  • Gender: Male
  • I'm a fate worse than death
    • brandon.byerts
Re: What do you drinketh?
« Reply #190 on: December 13, 2008, 11:45:45 PM »
lawlz

Offline xsists

  • Team Mazda Driver
  • *****
  • Posts: 1065
  • Car Appeal: +9/-3
  • Gender: Male
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=225700721
  • Real Name: Fuck You
Re: What do you drinketh?
« Reply #191 on: December 15, 2008, 02:49:28 AM »
If it wasn't brewed in Milwaukee, I won't drink it  :P

This statement for the win!!!

Too bad Miller might be moving their headquarters to Colorado..  But now I can drink Coors and not feel bad.

(off topic, I do everything that is the official whatever of the NFL.  I drink Coors, I eat Chunky soup, I shoot pics with a Canon and I watch TV on a Samsung.  I luvs football)

Offline Tony

  • EECMM Admin
  • Admin
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 7712
  • Car Appeal: +49/-22
  • Gender: Male
  • The more life shits on me the more I'll grow
    • aps11090
    • tony0range
    • My Mazda 3 blog
  • Real Name: Tony
Re: What do you drinketh?
« Reply #192 on: December 15, 2008, 10:15:19 AM »
lmao. I guess it's better than official Nascar.


I plan on getting drunk as a skunk and dry hump a large stuffed animal. 

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #193 on: December 15, 2008, 12:40:30 PM »
^ anything you haven't drank?  :P

i dunno, im sure i have missed a few things lol.

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #194 on: December 15, 2008, 06:20:54 PM »
i eat ...

Offline ZOOM 3

  • SBB
  • Coordinator
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 1423
  • Car Appeal: +18/-5
  • Gender: Male
  • I'm a fate worse than death
    • brandon.byerts
Re: What do you drinketh?
« Reply #195 on: December 15, 2008, 08:11:25 PM »
sausage?

Offline Tony

  • EECMM Admin
  • Admin
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 7712
  • Car Appeal: +49/-22
  • Gender: Male
  • The more life shits on me the more I'll grow
    • aps11090
    • tony0range
    • My Mazda 3 blog
  • Real Name: Tony
Re: What do you drinketh?
« Reply #196 on: December 16, 2008, 10:05:36 AM »
Captain?



I plan on getting drunk as a skunk and dry hump a large stuffed animal. 

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #197 on: December 16, 2008, 10:30:22 AM »
haha nice

that and jose are the only real liquor beverages i like besideds the obvious grey goose and red bull.

But i did do an amazing shot
Jack
Jim
Jose
jeggar

We called it suicide, haha.

Offline Tony

  • EECMM Admin
  • Admin
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 7712
  • Car Appeal: +49/-22
  • Gender: Male
  • The more life shits on me the more I'll grow
    • aps11090
    • tony0range
    • My Mazda 3 blog
  • Real Name: Tony
Re: What do you drinketh?
« Reply #198 on: December 16, 2008, 03:05:20 PM »
I'd call it DUI'd lol ;)


I plan on getting drunk as a skunk and dry hump a large stuffed animal. 

Offline small town king

  • THE OG of OG's for EECMM
  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 335
  • Car Appeal: +13/-4
  • Gender: Male
  • sponsored by employment and built by me
    • EECMM NIGGAZ
Re: What do you drinketh?
« Reply #199 on: December 16, 2008, 05:09:23 PM »
I'd call it DUI'd lol ;)
haha nice

that and jose are the only real liquor beverages i like besideds the obvious grey goose and red bull.

But i did do an amazing shot
Jack
Jim
Jose
jeggar

We called it suicide, haha.

Only if it came in a Water Glass.

Hahahaha


still the fastest n/a 3 in Michigan :wink:

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #200 on: December 17, 2008, 10:02:09 AM »
I'd call it DUI'd lol ;)
haha nice

that and jose are the only real liquor beverages i like besideds the obvious grey goose and red bull.

But i did do an amazing shot
Jack
Jim
Jose
jeggar

We called it suicide, haha.

Only if it came in a Water Glass.

Hahahaha

lol ya that would like 20 bucks a glass haha.

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #201 on: December 17, 2008, 09:19:13 PM »
that sounds like deatht o me

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #202 on: December 18, 2008, 01:36:32 AM »
that sounds like deatht o me

well thats cause your a bitch haha.

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #203 on: December 18, 2008, 08:52:39 PM »
blow me

Offline ZOOM 3

  • SBB
  • Coordinator
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 1423
  • Car Appeal: +18/-5
  • Gender: Male
  • I'm a fate worse than death
    • brandon.byerts
Re: What do you drinketh?
« Reply #204 on: December 18, 2008, 11:10:09 PM »
you would like that wouldn't you?

Offline Tony

  • EECMM Admin
  • Admin
  • Team Mazda Driver
  • *
  • Posts: 7712
  • Car Appeal: +49/-22
  • Gender: Male
  • The more life shits on me the more I'll grow
    • aps11090
    • tony0range
    • My Mazda 3 blog
  • Real Name: Tony
Re: What do you drinketh?
« Reply #205 on: January 19, 2009, 04:10:59 PM »


I plan on getting drunk as a skunk and dry hump a large stuffed animal. 

Offline daonly1around

  • Team Mazda Driver
  • *****
  • Posts: 754
  • Car Appeal: +13/-2
    • protege garage
Re: What do you drinketh?
« Reply #206 on: January 19, 2009, 04:38:41 PM »
haha nice

that and jose are the only real liquor beverages i like besideds the obvious grey goose and red bull.

But i did do an amazing shot
Jack
Jim
Jose
jeggar

We called it suicide, haha.

thats sounds worse than liquid cocaine... maybe liquid heroin?  i donnot
get your mazda performance parts here
www.protegegarage.com

Offline He Who Shall Not Be Named

  • Forum Jackass
  • Team Mazda Driver
  • ***
  • Posts: 4090
  • Car Appeal: +14/-30
Re: What do you drinketh?
« Reply #207 on: January 20, 2009, 12:04:47 AM »
lol!!!!!!!! nice poster tony

and fat ass brandon that sounds like the 4 horsemen.. or is that jose jim morgan or somethin idk

Offline fatti03msp

  • MazdaSpeed Driver
  • ****
  • Posts: 168
  • Car Appeal: +8/-2
  • Gender: Male
    • Cardomain Site
Re: What do you drinketh?
« Reply #208 on: January 20, 2009, 10:40:21 AM »
not sure

Jack, Jim, and johnny walker are the 3 wise men, or you can do jose instead of johnny walker

Offline thejeans

  • Mazda 3 Driver
  • ***
  • Posts: 61
  • Car Appeal: +3/-1
  • Gender: Male
Re: What do you drinketh?
« Reply #209 on: January 21, 2009, 10:14:22 PM »
not sure

Jack, Jim, and johnny walker are the 3 wise men, or you can do jose instead of johnny walker


jack daniels, jim beam and johnny walker = 3 wisemen

jack daniels, jim beam, johnny walker and jose cuervo = 4 horsemen